Διαχείριση Χρόνου

Η διαχείριση χρόνου είναι διαχείριση ζωής.

Robin Sharma
Καναδός συγγραφέας

Είναι τόσα πολλά αυτά που θέλουμε να κάνουμε μέσα στη μέρα. Όταν δεν οργανώνουμε τον χρόνο μας σωστά,  καταλήγουμε να βάζουμε λανθασμένες προτεραιότητες, να αγχωνόμαστε και να απογοητευόμαστε. Η σοφή διαχείριση του χρόνου, μας γλιτώνει από το να ξοδεύουμε ενέργεια άσκοπα και μας φέρνει πιο κοντά στους στόχους μας.

Απευθύνεται

Σε όλους όσους επιθυμούν να θέτουν προτεραιότητες αποτελεσματικά, να μάθουν να χρησιμοποιούν εργαλεία προσωπικής οργάνωσης και να μειώσουν το επίπεδο προσωπικής ενέργειας που καταναλώνουν άσκοπα.

Σχετικά σεμινάρια

  • Οργάνωση Χρόνου και Εργασιών
  • Διαχείριση Προσωπικής Ενέργειας και Χρόνου
  • Διαχείριση Χρόνου
  • Διαχείριση Χρόνου & Άγχους

Ενδεικτικό Περιεχόμενο

  • Αποτελεσματική διαχείριση χρόνου
  • Τα χαρακτηριστικά του ανοργάνωτου και του οργανωμένου
  • Πηγές αναβλητικότητας και η αντιμετώπισή τους
  • Θέτοντας σωστά προτεραιότητες
  • Οι χρονοκλέπτες και η διαχείρισή τους
  • Εργαλεία και βοηθήματα οργάνωσης
  • Οργάνωση αποτελεσματικών συναντήσεων
  • Το “θετικό όχι”

Tags

διαχείριση χρόνου, διαχείριση ενέργειας, οργάνωση εργασίας, επείγον, σημαντικό, S.M.A.R.T. στοχοθεσία, σεμινάριο δεξιοτήτων, εκπαίδευση ενηλίκων

Θέλετε να βελτιώσετε τη διαχείριση χρόνου στην εταιρεία σας;

Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας βοηθήσουμε να το πετύχετε