Ποιοτική Εξυπηρέτηση

Κάνε τόσο καλά αυτό με το οποίο ασχολείσαι, που οι άλλοι θα θέλουν να το δουν ξανά και θα φέρουν και τους φίλους τους να το δουν.

Walt Disney
Σχεδιαστής κινουμένων σχεδίων, σκηνοθέτης και παραγωγός

Σύμφωνα με έρευνες, η ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών αναδεικνύεται ως ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες επιβίωσης ενός οργανισμού. Η επαγγελματική εξυπηρέτηση χρειάζεται κατανόηση των ανθρώπινων συμπεριφορών, συνεχή σμίλευση της “επαγγελματικής προσωπικότητας” και ευελιξία.

Απευθύνεται

Σε όλους όσους επιθυμούν να βελτιώσουν την ποιότητα της εξυπηρέτησης που παρέχουν, να διαχειρίζονται παράπονα χωρίς να χάνουν την ψυχραιμία τους και να αντιμετωπίζουν κρίσεις κατά τη διαδικασία της εξυπηρέτησης.

Σχετικά σεμινάρια

  • Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών (Τηλεφωνική & Δια Ζώσης)
  • Διαχείριση Δύσκολων Πελατών και Κρίσεων
  • Εξυπηρέτηση και Πωλήσεις
  • CX Excellence
  • Impactful Phone Communication

Ενδεικτικό Περιεχόμενο

  • Η δύναμη της συμπεριφοράς μας
  • Ο “παλιός” εγκέφαλος και ο “νέος”
  • Τα επικοινωνιακά στυλ πελατών
  • Η σημασία της “επαγγελματικής προσωπικότητας”
  • Τύποι δύσκολων πελατών
  • Επαγγελματική τηλεφωνική εξυπηρέτηση
  • Διαχείριση παραπόνων
  • Τα μυστικά της γλώσσας σώματος
  • Η Ενσυναίσθηση στην εξυπηρέτηση πελατών
  • Δυναμική – Παθητική – Επιθετική συμπεριφορά

Tags

ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών, επαγγελματική εξυπηρέτηση, δύσκολοι πελάτες, διαχείριση παραπόνων, σεμινάριο δεξιοτήτων, εκπαίδευση ενηλίκων

Στοχεύετε σε κουλτούρα εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών;

Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας βοηθήσουμε να το πετύχετε