E-Book: Εξυπηρέτηση πελατών

Όλα όσα θέλετε να γνωρίζετε για την εξαιρετική εξυπηρέτηση που διαμορφώνει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες.

Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο και διαβάστε το E-Book μας για την Εξυπηρέτηση Πελατών:

E-Book: Εξυπηρέτηση πελατών

Από τον Πρόλογο:

Αρκεί στις μέρες μας η παροχή ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών;

Ποια χαρακτηριστικά έχει η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών, δηλαδή η
εξυπηρέτηση που πραγματικά ξεχωρίζει από τον μέσο όρο;

Πώς μπορούν οι σύγχρονες εταιρείες και επιχειρήσεις να διατηρήσουν μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης με την πελατειακή τους βάση;

Απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα, καθώς και σε άλλα σχετικά με την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης, θα βρείτε στο e-book αυτού του μήνα, καθώς το να πηγαίνουμε ‘πάνω και πέρα’ από τις προσδοκίες των πελατών δεν σημαίνει πάντα να προσφέρουμε μεγάλες εκπτώσεις ή να δίνουμε δωρεάν προϊόντα. Χρειάζεται οι πελάτες μας να αισθάνονται σημαντικοί ανά πάσα στιγμή.

Στην εποχή μας, είναι γεγονός πως το ενδιαφέρον όλο και περισσότερων επιχειρήσεων στρέφεται προς την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης. Φαίνεται πως το μέλλον ανήκει στο CX Excellence (δηλαδή στο Customer Experience Excellence). Με άλλα λόγια, οι εταιρείες που ανεβαίνουν στην κορυφή είναι εκείνες που προσφέρουν μια εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης. Η ευγένεια, η ευελιξία στις εξεύρεση λύσεων, η ταχύτητα εξυπηρέτησης και όλες οι συμπεριφορές που κάνουν τον πελάτη να αισθάνεται όμορφα, είναι αυτές που αναδεικνύουν τους πρωτοπόρους στη σύγχρονη αγορά. 

Στις ενότητες του E-Book αναλύουμε όλα τα βασικά συστατικά της εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών.

Τι θα βρείτε εδώ

E-Books και αρθρογραφία που έχει δημιουργήσει η ομάδα της Game Tree και νέα από τη δραστηριότητα μας και τον χώρο της ενδοεπιχειρησιακής εκπαίδευσης και του πεδίου της εκπαίδευσης ενηλίκων.

Κατηγορίες