Σεμινάριο για Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών στο Betshop!

Σεμινάριο για Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών στο Betshop!

Τις προηγούμενες ημέρες διαδράσαμε με μια υπέροχη ομάδα, γεμάτη ζωντάνια και εποικοδομητικό πλουραλισμό! Διοργανώσαμε διήμερο σεμινάριο ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών και βιώσαμε μια εξαιρετικά ευχάριστη εκπαιδευτική διάδραση.

 

Το σεμινάριο

Το BETSHOP.GR  μας τίμησε με την επιλογή του να προσφέρουμε ενδοεπιχειρησιακή κατάρτιση στην ικανότητα παροχής ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών. Σχεδιάσαμε ένα custom-made εκπαιδευτικό προγραμμα με τίτλο “Multi-channel Customer Care”, στο οποίο πραγματευτήκαμε την ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών που παρέχεται δια ζώης, τηλεφωνικά και μέσω chat.

 

Θεματολογία Ποιοτικής Εξυπηρέτηση Πελατών

Ορισμένα από τα θέματα που επεξεργαζόμαστε σε τέτοιου είδους σεμινάρια είναι:

  • Τα θεμέλια της επαγγελματικής εξυπηρέτησης πελατών
  • Τα 3 Σημεία Οργάνωσης της επαγγελματικής συνδιάλεξης
  • Ενεργητική Ακρόαση
  • Λεκτική και Μη Λεκτική Επικοινωνία
  • Θετικές φράσεις και λεκτικές τοποθετήσεις που ενδυναμώνουν τις σχέσεις
  • Διαχείριση Παραπόνων και δύσκολων καταστάσεων
  • Τα τρία είδη συμπεριφοράς και η κατάλληλη επιλογή
  • Σενάρια (scripts) επαγγελματικής γραπτής επικοινωνίας 
  • Πρότυπες απαντήσεις και αντιμετώπιση προκλήσεων 

Σε κάθε σεμιναριο, η ύλη και οι ασκήσεις προσαρμόζονται κατάλληλα προκειμένου να συνάδουν με την ανάλυση εκπαιδευτικών αναγκών που έχουμε πραγματοποιήσει για τη συγκεκριμένη ομάδα συμμετεχόντων.

Διαμορφώνονται μελέτης περίπτωσης, παιχνίδια ρόλων, ασκήσεις προσομοίωσης, εργασίες σε ομάδες, και λοιπές δραστηριότητες που αντλούν υλικό από την εργασιακή καθημερινότητα της εκπαιδευόμενης ομάδας.

 

Η σημασία της Εξυπηρέτησης Πελατών

Πολλοί πιστεύουν ότι το βασικό στοιχείο που δύναται να καταστήσει μια εταιρεία βιώσιμη και ανταγωνιστική είναι η ποιότητα της εξυπηρέτησης που προσφέρει στους πελάτες της.

Η θεωρία, αλλά και η πράξη, συμπορεύονται με αυτήν την άποψη. Πλέον, όλοι έχουν τουλάχιστον μια εμπειρία εξαιρετικής εξυπηρέτησης και συνεπώς ένα μέτρο σύγκρισης των υπηρεσιών που δέχονται.

Οι εταιρείες που επενδύουν στη εκπαίδευση και ανάπτυξη της σχετικής ικανότητας έχουν μόνο να κερδίσουν!

 

Πολλές ευχαριστίες στην εταιρεία και τους συμμετέχοντες στο διήμερο πρόγραμμα “Multi-channel Customer Care” – και βεβαίως συγχαρητήρια για το εξαιρετικό επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών που οραματίζονται και υλοποιούν! 🙂

 

Δείτε τη σχετική ανάρτηση στη σελίδα μας στο Facebook.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο