Πώς να κάνετε αξιολόγηση σεμιναρίου!

Πώς να κάνετε αξιολόγηση σεμιναρίου!

Στη σύντομη ανάρτηση που ακολουθεί θα βρείτε φόρμα αξιολόγησης σεμιναρίου (ερωτηματολόγιο) που σας προσφέρει το Game Tree για να την αξιοποιήσετε ελεύθερα, όπως εσείς επιθυμείτε! Μπορείτε να την εκτυπώσετε, να την αποθηκεύσετε, να την επεξεργαστείτε, να τη διανείμετε κατά την αξιολόγηση του σεμιναρίου σας.

Απλά πατήσετε πάνω στο εικονίδιο που ακολουθεί και η επεξεργάσιμη φόρμα αξιολόγησης σεμιναρίου θα αποθηκευτεί στον υπολογιστή σας:

Η σημασία της αξιολόγησης

Η διανομή ερωτηματολογίων στους συμμετέχοντες κατά το τέλος του προγράμματος αποτελεί τον πλέον δημοφιλή τρόπο αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου. Ένα από τα “δώρα” που παίρνει μαζί του ο εκπαιδευτής ενηλίκων – πέρα από τις μοναδικές στιγμές που έχει ζήσει με την ομάδα κατά την εκπαιδευτική διεργασία – είναι τα έντυπα αξιολόγησης του σεμιναρίου του.

Επιλέξαμε να αναρτήσουμε μια σύντομη, αλλά ολοκληρωμένη ως προς τις πτυχές που εξετάζει, φόρμα αξιολόγησης, που συνδυάζει ερωτήσεις ανοικτού και κλειστού τύπου. Ας μην ξεχνάμε ότι κάθε ομάδα και κάθε εκπαιδευτική συνάντηση έχει τα δικά της χαρακτηριστικά. Συνεπώς, το έντυπο αξιολόγησης αναπροσαρμόζεται όποτε παραστεί ανάγκη. Ακόμα και τα τυπικά στοιχεία της αξιολόγησης δύναται να αλλάξουν – π.χ. να αφαιρέσουμε το ονοματεπώνυμο από τη φόρμα αξιολόγησης σε περίπτωση που δεν μας είναι απαραίτητο, ώστε οι απόψεις να εκφραστούν ακόμα πιο ελεύθερα.

Πάνω από όλα, πρέπει να είμαστε ανοικτοί στην ανατροφοδότηση και τις προτάσεις που θα μας προσφέρει  η εκπαιδευόμενη ομάδα και να “χτίζουμε” πάνω σε αυτές. Αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας είναι η συνεχής βελτίωση της εκπαιδευτικής διεργασίας, του εκπαιδευτικού αποτελέσματος και των προσωπικών ικανοτήτων του εκπαιδευτή. Συνεπώς, η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού μας προγράμματος, μας κάνει καλύτερους και μας δείχνει την κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσουμε, ώστε το σεμινάριό μας να είναι εναρμονισμένο με τις προσδοκίες, τους στόχους και τα χαρακτηριστικά της εκπαιδευόμενης ομάδας.
Άλλωστε, οι συμμετέχοντες είναι οι πρωταγωνιστές κάθε σεμιναρίου!

Σας ευχόμαστε καλές αξιολογήσεις!

Υ.Γ. Ναι, μπορείτε να αφαιρέσετε τα λογότυπα του Game Tree. 

* Προτεινόμενη βιβλιογραφία πάνω το θέμα της αξιολόγησης της εκπαίδευσης: 
Μαυρογιώργος, Γ. (2007). Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου. Κεφάλαιο 11 του εκπαιδευτικού υλικού για το Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών του ΕΚΕΠΙΣ. Αθήνα: ΕΚΕΠΙΣ.
Courau, S. (2000). Τα βασικά «εργαλεία» του εκπαιδευτή ενηλίκων. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Noye, D., & Piveteau, J. (1999). Πρακτικός οδηγός του εκπαιδευτή. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Rogers, A. (1999). Η εκπαίδευση ενηλίκων. Αθήνα: Μεταίχμιο.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο