Ποιοτική Εξυπηρέτηση πελατών

Σύντομη περιγραφή

“Κάνε τόσο καλά αυτό με το οποίο ασχολείσαι, που οι άλλοι θα θέλουν να το δουν ξανά και θα φέρουν και τους φίλους τους να το δουν.”

Walt Disney, σχεδιαστής κινουμένων σχεδίων, σκηνοθέτης και παραγωγός

Σύμφωνα με έρευνες, η ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών αναδεικνύεται ως ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες επιβίωσης ενός οργανισμού. Η επαγγελματική εξυπηρέτηση χρειάζεται κατανόηση των ανθρώπινων συμπεριφορών, συνεχή σμίλευση της “επαγγελματικής προσωπικότητας” και ευελιξία.

Tags

ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών, επαγγελματική εξυπηρέτηση, δύσκολοι πελάτες, διαχείριση παραπόνων, σεμινάριο δεξιοτήτων, εκπαίδευση ενηλίκων

Απευθύνεται

Σε όλους όσους επιθυμούν να βελτιώσουν την ποιότητα της εξυπηρέτησης που παρέχουν, να διαχειρίζονται παράπονα χωρίς να χάνουν την ψυχραιμία τους και να αντιμετωπίζουν κρίσεις κατά τη διαδικασία της εξυπηρέτησης.

Περιεχόμενα

  • Η δύναμη της συμπεριφοράς μας
  • Ο “παλιός” εγκέφαλος και ο “νέος”
  • Τα τέσσερα επικοινωνιακά στυλ πελατών
  • Η σημασία της επαγγελματικής μας προσωπικότητας
  • Τύποι δύσκολων πελατών
  • Επαγγελματική τηλεφωνική εξυπηρέτηση
  • Διαχείριση παραπόνων
  • Τα μυστικά της γλώσσας σώματος

Σεμινάρια:

  • Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών (Τηλεφωνική & Δια Ζώσης)
  • Διαχείριση Δύσκολων Πελατών και Κρίσεων
  • Εξυπηρέτηση και Πωλήσεις

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο